east coast weekend

hallå där. vad konstigt, såg precis att ett mobilinlägg som jag skickade iväg till bloggen i måndags inte verkar ha kommt fram, segt. hur som helst.. de senaste dagarna har varit kanon. i måndags hade vi grillfest vid en sjö med hela min avdelning på jobbet. var verkligen supermysigt och jag hann till och med handla lite mellan jobbpasset och grillningen, blev en urgullig blommig stekpanna från ikeas sommarkollektion, en växt och lite annat smått och gott. i tisdags åkte jag och christoffer ut till frölunda torg och kikade efter en skjorta till bröllopet, i onsdags åkte vi ut till mediamarkt och lämnade in min dator för tredje gången och där ute passade jag på att hitta ännu en jättefin byxdress och ett par jeansshorts, som jag har letat. igår åkte vi ner på stan för att christoffer skulle klippa sig, sen blev det faktiskt en spontanbio, hangover 2 haha jag dör. exakt samma film som ettan men lite grövre och i thailand haha
idag vaknade jag vid tio och gick upp och åt frukost framför ett avsnitt 90210 och sen gick jag ut på en promenix, en och en halv timme blev det och när jag kom hem nu ganska nyligen så låg christoffer fortfarande och sov. nu ska jag ta en dusch och sen börja packa inför vår uppsalahelg. kl 19 går planet och kl 20 står josefine på arlanda redo att hämta upp oss, härligt!
vi hörs va, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0