did you know?

att jag vill - bli frisk
att jag har - blivit ganska nöjd med mig själv
att min senaste kyss - gjorde mig lika knäsvag som för 17 månader sen
att jag lyssnar mycket på - wassup med wiz khalifa
att jag funderar på - framtiden
att jag pratar – oftast för mycket
att jag inte gillar – avundsjuka
att min första riktiga kyss – var ganska rolig
att jag avskyr när folk snackar - om saker de inte vet något om
att kärlek är – outhärdligt och livsviktigt
att jag gillar – att minnas
att jag alltid kommer att – prioritera min familj
att jag är förälskad i – förälskad känns så nördigt, men jag är förjävla kär i christoffer
att sist jag grät var – på christoffers födelsedag när han var ledsen och det enda han ville göra var att åka till sin mammas grav
att när jag vaknar på morgonen – hoppas jag på solsken
att idag har jag – varit hos christoffers moster
att jag just nu tänker på - popcorn
att i kväll ska jag – titta på sista avsnittet av boardwalk empire i sängen med min man
att i morgon kommer jag – jobba 10.30-20.30
att jag verkligen vill - ha massa bebisar snart

Kommentarer
Postat av: Moa

Beeebisar!

2011-06-04 @ 00:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0