young and wild and free

som ni säkert har märkt har jag börjat med en julkalender. hittade den på en blogg och tänkte att det kan vara ett bra sätt att komma igång med bloggningen igen. eftersom jag inte började den 1 dec som julkalendern gör så har jag fått ligga i lite så här i starten, tanken är väl att göra två idag också så jag kommer ikapp ordentligt.
idag är jag ledig, vi började med en riktigt skön sovmorgon och sen har vi varit och kastat sopor och handlat käk. snart ska jag skjutsa ner christoffer så han får klippa sig och sen ska jag laga en av mina klänningar.

när vi var på maxi testade vi två nya grycker, en energidryck riktad mot kvinnor (burken var snygg men det smakade skit) och sen en aloevera-dryck som jag tycker man ser i handen på varenda hollywoodkändis. den var god men känns konstigt med fruktköttet haha




ps, jag saknar min mobil. och ps 2, jag älskar att brevbäraren plingade på imorse med mina nya skor! och ps3, jag längtar till på fredag när mark kommer hem med mina ännu nyare skor! woop puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0