talk that talk to me

blir så less. sprang mitt allra fortaste ut till brevlådan idag när jag hörde brevbäraren, men inget simkort i sikte. skit. ringde direkt upp tele2 som ändå lovat mig ett simkort senast idag. "det kommer nog imorgon" var det enda jag fick till svar... åh orka!! man kan ju inte skälla på den stackarn med sitt skitjobb i andra änden av luren men man tröttnar fan på att allt bara blir uppskjutet.

idag är jag ledig i alla fall, jobbar resten av veckan. och på måndag åker jag hem till min lilla mami :) blir tio dagar i uppsala innan jag återvänder för en nyårsafton i göteborg. sitter och bokar biljetter till oslo också, ska dit med josefine den 20e och se the game! (=hotellfrukost mums)

ska laga iordning nån lätt lunch nu så jag inte svälter ihjäl till ikväll. kl 5 ska vi allihopa åka till christoffers moster och äta middag, amerikanskt godis och bara mysa!
vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0