tuff luck

fasiken, jag som hoppats att mitt nya simkort skulle hunnit med posten idag men jag antar att jag får vänta till på måndag. om man varit utan telefon i en månad varför inte vänta ännu en helg. imorse när jag vaknade kunde jag inte ens låsa upp simkortet längre, har försökt hela dagen.. so i'm out. fick min första faktura på den här telefonen också. 577 kr... och jag har inte ens kunnat använda telefonen. surt som fan! om inte det här simkortet fungerar så är det här en tjej som häver sitt köp på måndag. inte så imponerad av iphone alltså, sug!

började dagen med en lååång skön dusch och sörjde att vi inte har ett badkar. sen ringde jag jobbet och fick bekräftat att jag är ledig i eftermiddag (man kan ju inte missa idol-finalen? haha skoja). vid 12 åkte vi och hämtade mark och stannade sen till på bk på vägen hem. om nån timme ska vi nog åka och träffa joachim och sen ikväll blir det christoffers populära fiskgratäng.

don't have much more to share,
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0