Review

Ojojoj! Vart ska man börja? Vi gjorde oss i ordning och förfestade på hotellet igår till kl 9 ungefär då vi tog en taxi till sentrum scene där game skulle spela. Det var två förband och sen satte game igång vid halv 12. Helt sjuk känsla när han körde! Han körde ganska många gamla låtar så jag var i extas! När han spelade my life trodde jag att jag skulle ramla ihop i en hög på golvet! Att jag fick det på film är bara koko! När han sen säger "can some of the ladies step up on the stage" fanns det ingen återvändo! Skriker till killen som står bredvid mig att han ska kasta mig över staketet, vilket han gjorde med nöje så han sen kunde erövra min plats längst fram. Åh sen är det bara ett enda lyckorus! Jag har skakat min rumpa bredvid the game, jag har tagit på the game, the game har smiskat mig på röven med sin handduk.. Should i keep going? Åh åh åh


Kommentarer
Postat av: fredrika

NICE!

2011-12-21 @ 11:04:51
URL: http://fredrika.fomre.se
Postat av: Mamma

Tur det finns Youtube så man kan se hur ni skakar rumpa - hehehe

2012-01-07 @ 19:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0