Late news

Tjolahopp! Har precis landat hemma efter en heldag i stan. Mötte Fredrika kl 12 för lunch på café linné, mötte upp pappa vid 2 och sen bar det direkt av hem till Petra för middag, vin och myskväll. Eller så var tanken iaf när jag köpte med mig b&j men tjugo över 8 kom vi fram till att ingen av våra respektive vill se den andra sherlock-filmen, så vi tog med andra ord tillfället i akt att fortsätta vår dejt med att gå på bio. Imorgon får jag inte glömma att hämta ut ett paket + köpa dricka till juldagen. Ska även kika på en grej i gränby men annars har jag inte så mycket planer. Blir nog middag med mamma iaf eftersom jag knappt träffat henne än! Puss och sussa gott


Kommentarer
Postat av: frugis

puss!

2011-12-23 @ 00:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0