last man standing

alltså årets idol.. herregud, jag har suttit och irriterat min som satan från början till slut alltså, och idag var det fan i mig värst hittills. har de dragit ner på budgeten för produktionen iår eller vad är det fråga om? bildproducenten borde blivit kickad efter första avsnittet och jag hoppas att han aldrig mer får jobb efter den här skiten!

men aa.. idolerna var väl bra och yadayada. sverige har väl generellt sett inte så mycket att komma med men med tanke på att inte en enda av dem som kom med till fredagsfinalerna ens var i närheten av 18 så får man väl vara nöjd ändå.


har förövrigt på mig ett par av mina nya trosor som jag köpte på topshop när jag och fredrika slank in där igår eftermiddag. de är superfina och riktigt sköna så jag är nöjd som fan!


xoxo från den femte jurymedlemmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0