julkalender

1. Berätta om dig själv.
2. Berätta om staden som du bor i.
3. Berätta om din bästa vän.
4. Berätta om en person som du beundrar.
5. Berätta om vem du var för ett år sedan.
6. Berätta om bloggarna du läser.
7. Berätta om ett av dina favoritfotografier.
8. Berätta om ett av dina favoritplagg.
9. Berätta om en av dina favoritlåtar.
10. Berätta om vad som finns i din väska.
11. Berätta om hur dina framtidsdrömmar ser ut.
12. Berätta om någon som du saknar.
13. Berätta om din favoritsak i ditt hem.
14. Berätta om ett fotografi som någon annan tagit på dig.
15. Berätta om en av dina favoritböcker.
16. Berätta om hur du var när du var liten.
17. Berätta om hur en perfekt dag ser ut för dig.
18. Berätta om en plats du absolut vill besöka innan du dör.
19. Berätta om en vän som bor långt bort.
20. Berätta om vad du önskar dig i julklapp.
21. Berätta om någon som du älskar.
22. Berätta om något som du är beroende av.
23. Berätta om ditt bästa julminne.
24. Berätta om fem fina saker som har hänt under den här decembermånaden.


well, what to tell. skrattar ofta och helst rakt ut. ser nästan alltid de bra sakerna i folk utan att för den sakens skull bli naiv, är stolt över den egenskapen. hatar lögner. hatar att vänta. vill börja läsa i vår men antagningen är svår och de tar bara in 30 personer varannat år. jag har aldrig nöjt mig. jag kommer aldrig bli färdig med att uppleva nya saker. jag älskar överraskningar, både att överraska och att bli överraskad, en överraskning betyder att någon har tänkt på dig. blir stressad när andra velar. trivs otroligt bra i den jobbsituation jag är i nu men vill i framtiden ha ett jobb med rutiner. jag har aldrig klarat av att vara sist. jag bad christoffer säga en bra och en dålig sak med mig, då sa han att jag genuint bryr mig om människor men att jag jagar upp mig lätt för småsaker. jag tycker om att planera men tokälskar att vara spontan. och så vill jag ha tre eller fyra barn innan jag är 30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0