juletider

här har ni ännu ett förinställt inlägg. nu är jag på väg ner på stan för att möta upp fredrika. har faktiskt ingen aning om vad våra planer är men jag antar att vi kommer fika eller äta nått.
igår fick jag hämta ut min telefon igen, eller fick rättare sagt en ny. så ni förstår min lycka (not) när jag sätter på den och inser att den också har samma problem. den får inte kontakt med simkortet så det är bara i brief moments som man faktiskt kan nå mig på den. får väl hänvisa alla som har något viktigt att säga att ringa christoffer, eller skriva på facebook. jag har pratat med tele2 iaf och jag ska få en ny sorts simkort hemskickat och så har jag fått ersättning. men om det nya simkortet inte fungerar då ska jag kräva att jag ska få häva köpet. jaja, like you give a fuck.

om ungefär en timme landar joachim på landvetter och kommer spendera nån månad här hemma hos sina grabbar innan han åker tillbaka till columbia igen. och imorgon kommer mark också, vi ska hämta honom på flygplatsen vid 12.

vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0