family matters

hello, tänkte ge er ett sista inlägg innan jul nu. imorgon börjar jonas, mamma och jag dagen med mys framför julkalendern (som jag inte sett ett enda avsnitt av) innan vi kl 10 ska befinna oss hos pappa för julfrukost med jocke, anna och mina favoritungar! lunch blir det hos mamma sen igen och häng under dagen. framåt kvällningen åker vi vidare till min faster för julmiddag (men om jag känner dem rätt, våga vägra julmat. förra året blev det trerätters med oxfilé och kinect-turnering på julaftonsmiddagen hos dem, bäst!) med kusiner och kusinbarn. så mysigt! på juldagen sen firar vi jul hos mormor och på kvällen blir det middag och förkrök med mina bästa tjejer! vet inte vart vi ska sen men det spelar mig ingen roll ändå. skulle gå och sätta mig under en bro bara jag får vara med dem! om jag får chansa så slutar vi väl på birger, vdala eller saluhallen.. om vi ens kommer ut vill säga, planen är nämligen att förfesten ska bli en re-run av en väldigt omtalad dock dimmig tequilakväll för lite mer än 4 år sen haha åh! hoppas ni får en riktigt god jul och passar på att kramas mycket med era familjer! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0