Another year down

Puh, två timmar tog det för mig, Christoffer och Alex att städa hela huset, STORstädning. Jag har gått lös med sprej och disktrasa på allt från väggar till toastolar! Det går rätt fort när man hjälps åt. Har även gjort iordning Magnus rum till Josefine och Fanny som kommer redan ikväll :) imorgon ska vi ta det lugnt, på dagen alltså. Ladda upp ordentligt. Vi tänkte beställa hem käk från en restaurang här i närheten men emmas farsa jobbar tydligen på santa Maria så han sponsrar oss med nyårsmiddagen iår. Det kommer nog bli riktigt roligt i alla fall! Ska försöka komma ihåg att ta mycket bilder :) om jag glömmer bort att köra min bloggtradition imorrn så hörs vi iaf 2012. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0