wierdo

herregud. hur kan det vara lika svårt varenda gång?
fyra dagar, det är hur länge jag ska vara i uppsala.. hur svårt kan det vara att packa kläder för fyra dagar? jag har i alla fall två dagars outfits klara, och det som jag ska ha på mig imorgon när vi åker. men mer då? eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska göra alla dagarna så är det såklart svårt att veta vad man ska klä sig för. jag är nog good to go på byxfronten, men tishor/linnen behövs det fler av och koftor/hoodies har jag inte ens börjat med. har jag nämnt att jag tänker ta samma rullväska som jag använde för två veckor i thailand nu när jag ska till uppsala, i fyra dagar haha men kan skylla på att det är för att slippa släpa datorn, heels + alla öl och cider tills på lördag i tunga sportbags. och så ska jag och christoffer dela inte att förglömma, så det är väl nästan okej ändå.. åh jag bara babblar, mest för att slippa bestämma mig om tröjor. gäller att bara sluta fort, som när man drar av ett plåster.
hej då

Kommentarer
Postat av: Moa

Hmm..känner igen mig!

2011-04-28 @ 10:27:20
Postat av: cuz

hahhahaa u so need a life!!kör naket, de gör jag!

2011-04-29 @ 06:42:59
Postat av: maria

hahahaha skön. dra av plåstret ba, göre ba!

2011-04-29 @ 22:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0