i can fly

hej på er.
i torsdags hämtade jag upp mamma vid tåget och på kvällen så tog vi det bara lugnt. i fredags kom killen som skulle fixa vårat internet (för flera veckor sen) så nu är vi back on track och kan låta grannen ha sitt trådlösa i fred. när vi ändå var uppe så tidigt så promenerade mamma och jag ner till affären och sen satte vi igång och baka bullar. de blev supergoda och när vi hade käkat lunch och smakat en bulle så åkte vi ner på stan, började i nordstan och gick via arkaden, och ut mot grönsakstorget med ett stopp mellan soho och kungsport för att käka en fet köttbit till middag. sen hem med alla mina fina födelsedagspresenter :) blev bland annat en parfym som jag är helt tokförälskad i! när vi kom hem sen så tog vi det bara lugnt och gick och la oss tidigt. igår fick mamma klara sig själv i ett par timmar medans jag skrev högskoleprov. hon mötte upp mig för lunch på miss fajitas och när jag hade skrivit klart provet tog vi det lugnt innan det var dags att åka och lämna henne på centralen igen. har haft så mysigt med min mamsing. när jag hade skeppat iväg henne mot sthlm och uppsala igen så var det bara att hoppa in i duschen och svira om för krök. kollektivet gick loss ordentligt och foot of africa fick bland annat gå på dejt med sodastreamern. sen promenerade vi mot chalmers klubb och det såg ut som en pårökt svartklubb där nere i deras lokaler. strax efter tre var vi hemma igen och nu mår vi väl som vi förtjänar allihopa. it's a pizza-day. nu ska jag och min man mysa och kolla på jersey shore. puss

Kommentarer
Postat av: Moset

Myysigt med besök!

Hur gick provet då?

2011-04-04 @ 11:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0