breeze

god morgon. här sitter jag och trycker i mig c-vitamin i form av fruktsallad till frukost. i söndags hade jag det hur mysigt som helst och allt eftersom eftermiddagen gick ramlade det in både den ena och den andra, både "bjudna" och några spontanare. riktigt roligt även om klicken aldrig mer får vara grillmaster, en kyckling ska inte vara kolsvart på utsidan och blodig inuti.. redan när jag skulle gå och lägga mig på kvällen hade jag börjat få ont i halsen och sen vaknade jag flera gånger under natten av att jag hade stängt munnen och inte längre kunde andas genom näsan. igår var alltså en riktigt pissig dag. vi skulle promenera till apoteket men det var så klart stängt, så vi tog en fika och sen shoppade jag loss inne i frukt- och blomaffären.

idag känns det lite bättre i alla fall, som sagt smäller jag i mig fruktsallad. jag är  i n t e  s j u k
p å  v a l b o r g! när christoffer vaknar sen ska jag nog få med honom på en promenix i solen för att göra ett nytt försök på apoteket.

hoppas ni har det bra. i övermorgon åker jag hem :)
puss

Kommentarer
Postat av: Moa

KRYA!

Skitmysigt att du kommer hem. jag kan fortfarande ses torsdag, eftermiddag eller kväll..samt lördag nångång såklart ;)



Sms:a mig om dina planer, om du har fixat de...!



Puss

2011-04-26 @ 16:53:53
Postat av: malin

mois, som jag redan har sagt så kommer vi fram till uppsala vid 22 och då ska vi bara åka hem och ta det lugnt, sussa och ladda inför helgen :) vi ses lördag i eko

2011-04-26 @ 23:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0