det var sent -96 som jag upptäckte stress och tempot har ju växt rätt fett sen dess

hej hej hallå. hur har ni det där hemma? ikväll spelar looptroop på en nattklubb som heter trädgårn men jag missade att köpa biljett och utan biljett kommer man inte in. lagom gött.. här är allt prima annars ska ni veta, har varit ledig idag och är ledig imorgon. jag och christoffer hade planerat att gå till gymmet efter frukosten och att jag efter det skulle sätta mig och börja på mitt fördjupningsarbete. så blev det inte. istället åkte vi ner på stan för att jag skulle fixa ett universitetsbibliotekskort i den här staden också och det slutade väl med fem timmar i klädaffärer. har haft en kanonmysig dag och hittat massor med fina saker. det bästa är ändå mina nya fina braxor från zara eller min kanonsnygga bikini (som jag dock måste byta till en större storlek, vem kunde tro att mina tuttar hade storlek 40+?) eller min nya hårborste från åhlens. den är av lönnträ, ska tydligen vara alldeles utomordentligt fint för långt hår. jag köpte ett par shorts från topshop också men de var minsann inte alls lika snygga när jag kom hem som i provrummet så de ska jag lämna tillbaka i morgon.. stod där i valet och kvalet med två par shorts i kassan och sen slängde jag ifrån mig det ena paret för att de var lite i dyraste laget, men jag får väl ge dem en ny chans imorgon. fan vad beyond retro är roligt by the way, gäller bara att man har energin att verkligen gå igenom alla inträngda plagg för att hitta guldkornen. ville dock inte utsätta christoffer för det just idag eftersom han tyckte att jag skötte mig så bra och var lite snabbare än vanligt i alla affärer. han hittade förresten ockå grejer, två par shorts (ett par var fula men sånt borde man kanskte inte säga som supportive girlfriend), ett nytt vax och nått mer men det har jag glömt. aaaanyhow, trots alla fina kläder så traskade vi förbi ett av universitetsbiblioteken efter att vi käkat en tidig middag på mc donalds vid scandinavium. så nu sitter jag här med min hemliga universitetsbibliotekskod som man måste ha för att hitta alla hemliga vetenskapliga artiklar som kommer bli så himla roliga att läsa. woo excited..

hoppas ni har det fint där hemma. vi ses om två veckor och en dag, puss

Kommentarer
Postat av: frugan

jag räknar dagarna!!

2011-04-13 @ 20:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0