super fly

god morgon :)
hm vad har hänt sen den 14e då? 15e, 16e, 17e, jobb. igår tränade vi och sen handlade lite och chillade i solen och framåt eftermiddagen kom det hit lite folk så grillade vi på kvällen och bara hade det allmänt bra. imorse fick jag sms av ingvar som vill att jag ska komma in och jobba, so that's what i'll do. slutar 20.30 ikväll så det blir nog ganska lugnt efteråt.

åh älskar det här sommarvädret som är här nu. hur har ni det i uppsala? här går vi och handlar i tshirt och shorts och ligger i bikini på balkongen och solar och i veckan ska det vara 20 grader hörde jag någonstans. mums!

nu är det ungefär 9 dagar kvar tills jag tar min man under armen och glider mot mina hemtrakter. vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0