break it down real low

i förrgår efter jobbet blev det chill och film och chirre med klicken och åholm. igår slutade jag fyra och hann alldeles lagom hem och duscha och tagga ner lite för att vid sju åka hem till jonatans lägenhet där det var tacos och mys planerat med fredrika. vi stod lite i valet och kvalet ifall vi skulle korka upp partyhumöret eller bara stanna hemma och trots en god drink kom vi aldrig ut haha
nu har jag precis vaknat och min fina man ligger bredvid och sussar, allt är så mysigt här på morgonen :) + att man vet att man snart ska gå och käka frulle och vem fan längtar inte till frullarna alltså!
idag ska jag kanske åka och klippa mig, har helt otroligt slitet hår, det är inte ens kul längre.
puss

Kommentarer
Postat av: cuz

i förrgår ja, men idag då? o igår? whaaat thaaa fuuuck!

2011-04-12 @ 14:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0