a little bit of summer


hej, om jag ska dra dagen lite kort nu såhär i all hast så slet jag upp christoffer ur sängen klockan tio. vid den tiden är han alltid lagom glad och älskar mig lite extra mycket för att jag väcker honom.. frukost och sen iväg till gymmet. när vi kom hem stekte solen på ordentligt så vi la oss och solade på balkongen en sväng. efter lunch och dusch åkte jag ner på stan för att byta min bikini och lämna tillbaka mina shorts och sen åka direkt vidare till linnéplatsen för att ha handledning i fördjupningsarbetet. nu har jag alldele nyss kommit hem och christoffer har plockat fram grillen. om en liten stund kommer klicken, siri och gabbe hit så det blir riktigt grillkalas :) förövrigt har ni mina nya snygga zarabrallor på den andra bilden där uppe.
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0