well nothing changes, not a damn thing baby

snacka om att vara ute i friska luften alldeles för länge. och gissa vem som är först i år med att plocka fram långkallingarna? mm just det, moi. vilket jag ångrar rätt rejält nu. inte kunde jag veta att det just idag av alla dagar tänkte vara varmt som fan.
om lite mer än en timme ska jag vara redo för lunch med some hoes så ska hoppa in i duschen nu och helst inte missa bussen.

om ni har tur hinner jag langa ett inlägg till innan jag åker, men först ska jag dra av mig strumpbrallorna och långkallingarna innan min pung svettas ihjäl. kyss

Kommentarer
Postat av: cuz

waaazaaaap, stan 2night?? call me isåfall el messssiii mee..im out! =) rooooar

2010-09-04 @ 18:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0