you want to rock my boat?

yoho, precis kollat någon dålig skräckfilm med grabbarna här borta och käkat godis. fått reda på att jag slipper drygbussen imorgon all day utan ska få glida hem i bil med farsan. så soft att det är helt sjukt. han ska kika på någon båt som han kanske vill köpa som ligger här i göteborg. så jag hoppas att det blir köp också, att pappa tar med sig plånboken så att säga haha langar upp några mille och kirrar en soft båt som jag kan hänga i i sandamn i sommar.


om jag inte missminner mig helt så är det någon av dessa sorter som farsan glider hit för att kolla på. bild 1 är på en storebro, blir 2 på en princess och bild 3 är på en fairline. nice vilket som om jag får säga det själv.
(klicka för att förstora)


det får räcka för nu iaf, tycker jag varit helt okej duktig med inlägg nu faktiskt.

ciao.

Kommentarer
Postat av: Bror

Haha dom du valt är kanske några meter längre ;) och nyare :) Hihi puss syster.

2010-05-16 @ 23:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0