where do you hide when everyone is chasing you?

god morgon nerdos. hur är läget?
bianco sover sin typ ..efter-frukost-nap och jag softar mest. väntar på mail från projektgruppen så jag vet hur jag ska fortsätta med mitt pluggeri. kommer sluta med att jag får ta med mig datorn till christoffer och plugga där, mmmmmm roligt..
pappa kommer nog förbi snart också, han är nämligen i sthlm för att köpa nån båtgrej och skulle komma hit en sväng på vägen hem. fattar ni att min farsa är farfar haha oldie.



peace and love är 28 juni - 3 juli också, så har precis insett att det kan bli jävligt tajt att se jay-z. förmodligen spelar han den 2a eller 3e, den 2a fyller pappa år och den 3e jobbar jag all day long. verkligen roligt.



Dagens frisyr: tuffs mitt på skallen
Dagens klädsel: bajsbruna mjukisarna, svart linne, svart kofta, grabbklocka
Dagens smink: lite maskara
Dagens händelse: skiva
Dagens planer: bianco all day, flurran all night
Dagens vill ha: onsdag
Dagens tråkigaste: vädret
Dagens finaste: lisa
Dagens måste: inget alls, egentligen plugga men jag kan inte göra mer just nu
Dagens dricka: juice
Dagens köp: tågbiljetten hem typ
Dagens mat: wook med bl.a. bacon, ägg och nudlar
Dagens frukost: rostat surdegsbröd och te
Dagens önskan: att jag fick mvg på provet i torsdags
Dagens sjuka: lite hostig
Dagens mående: helt okej
Dagens låt: redemption song - bob marley
Dagens dusch: vid 18-tiden när jag precis kommit hem från sthlm
Dagens längtan: christoffer

Kommentarer
Postat av: Natzzz

Jay-Z spelar på lördagen! ;)

2010-05-10 @ 11:03:25
URL: http://visomarpita.blogg.se/
Postat av: cuz

lördagen som i vilket datum blir det??yeees väntar hellre på några timmars svar än o checka upp det själv...laaaaazy!!=)

2010-05-10 @ 14:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0