when you're around i get weak

hej hej hallå.
jag såg precis att jag hade fått ett mail på facebook som garanterat kommer få mig att le hela dagen idag. från pappan i familjen i la som vill att vi kommer tillbaka nuu! TJU-LU.

"jobbet" för dagen har startat för en stund sen så nu ska vi leka loss hela dagen, gå ut en sväng i solen också. man kan ju hoppas att man får lite färg snart.

jag längtar till imorgon, för efter jobbet ska jag ut med så många härliga människor. jag längtar till onsdag för det är min lediga dag och jag ska hänga med både maria och josefine. jag längtar till torsdag för efter jobbet ska jag på sex and the city 2. jag längtar till söndag för då ska jag få umgås med mamma. jag längtar till måndag för då är det bara en vecka kvar av all galenskap. och så längtar jag till den 11 juni för då ska sista (största) uppsatsen in. sen är jag good to go för sommar! sola bada leka plaska dricka drinkar i solen och mysa under långa varma nätter.

biancos är med som vanligt. hon har blivit så stor och fått massvis med hår haha


vi kan ju se att bilden är överexponerad och att jag faktiskt inte alls är
lika vit som spöket laban efter att han blivit tvättad med blekmedel haha


update:
blomsterlandet ringde precis, tror ni inte de har letat reda på min lediga söndag.. 10-16.15, så blir inte så lång dag i alla fall. jävlar i mig om jag inte är miljonär om två månader.

Kommentarer
Postat av: frun

du är underbar <3

2010-05-24 @ 13:06:31
URL: http://hallonegott.blogg.se/
Postat av: Faster Ingegerd

Vad lik Joakim Bianca är, det är som att se Jocke för si så där 33 år sedan. Kram

2010-05-24 @ 21:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0