we'll shine together


jag är säker på att ni håller med mig när jag säger att draktränaren garanterat är en film man borde se på bio, men när jag nu har chansen att se den tillsammans med ossian så måste jag ändå tacka nej.. i've got to plugga asset av mig idag, ligger redan efter. när jocke talade om att anna och ossian ska se draktränaren i kista galleria och att jag gärna får hänga med och shoppa vart det svårare att säga nej. but i've got to plugga asset av mig, måste upprepas för att jag ska kunna hålla fokus. om jag inte prioriterar plugg framför jobb så får jag fan skylla mig själv och prioritera plugg före roliga grejer.

nu är jocke i alla fall iväg och köper lunch, så vi tar det som det kommer.

peace

är man jordens ballaste unge är det klart att man ska ha jordens ballaste dojjor,
likadana som ballans egna skor också hoho
köpte dem i la till ossian, men han hade för stora fötter,
luckily skaffade brorsan en till unge..
enbart för att han skulle ha en unge med balla pjucks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0