det finns så mycket vackert som man inte alltid kan se

sanna har skrivit att hon vill kunna trolla allt tillrätta och moa har skrivit att ni ska klara er igenom det tillsammans. sannas sätt vore drömmen men tyvärr är moas sätt det bästa man kan göra i den verklighet vi lever i. klara sig igenom, gå vidare, överleva. tillsammans.
jag vet att du inte längre har hela din familj kvar, men du har en stor del av den precis vid din sida. även om det är svårt att se det nu så kommer det vara det viktigaste i det långa loppet. du har en hel drös med vänner och jag vet att du trots detta kan känna dig ensammast i världen och jag vet att nu kommer det att kännas en miljard gånger värre. vi är lika på den punkten du och jag, ensamma mitt bland alla våra vänner. men jag hoppas att du vet hur älskad du är, för det är du. riktigt jävla älskad, av så många människor.

jag önskar att du slapp känna den smärta som jag så väl känner igen, den smärta som trycker ihop bröstkorgen tills ångesten gjort din blick dimmig och så full av tårar att du inte längre kan se, den smärta som drar och sliter på insidan och gör att förmågan att andas inte längre kommer per automatik. man måste kämpa för att andas och man måste kämpa för att orka fortsätta leva. jag önskar att jag kunde kasta all smärta åt helvete.

jag älskar dig och jag tänker på dig hela tiden!



Kommentarer
Postat av: Lisfis

och jag älskar dig.. dig dig dig du du du!!

2010-05-03 @ 22:37:57
URL: http://ramlarihop.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0