there's one day here and the next day gone

hej. typ.
så jävla trött att jag tror att mitt huvud har exploderat. kan inte tänka rakt och hör typ fortfarande surret från 9 timmars jobbande. jag har bangat förfesten också nu i alla fall. är hungrig som ett djur men orkar inte röra mig, att laga mat känns ännu mer oövervinnerligt än vad det brukar göra.
ifall jag inte totaldäckar om en kvart så kommer jag säkert bli uttråkad. känns så ruttet att sitta hemma på en lördag. och känns så ruttet att jag inte orkar umgås med folk längre, träffar alla så sällan. till och med petris, vilket jag fortfarande tycker är konstigt eftersom hennes säng står precis bredvid min.

köss då

känns som att det var länge sen jag var så där rolig.. haha



update: ikväll slipper jag vara själv i alla fall (trots att tetris ska ut och ränna som vanligt haha), jag ska trycka i mig en pizza med matte min bejb och sen kommer jag somna, helt klart utan tvekan inga konstigheter.

Kommentarer
Postat av: cuz

hahahaha jag håller tyst ;) såg ditt mess nu, sola?haha fan då för jag åkte aldrig. men imorn då jävlar >=)

2010-05-29 @ 22:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0