i wonder how you stay so sad when you're so beautiful

jävlar i mig vilken kväll.
efter lite groggar och shottar här hemma med erik och walle drog vi oss mot snerikes. 2-3 timmars kö, en in en ut fick vi höra av vakterna och vände direkt, upp till taket (vdalas sommargrej) drog vi istället. och det var väl där det gick snett haha någon dum idiot fick i oss både flera glas vin och drinkar än vad vi behövde och kvällen blev ganska tidig. slutade med att jag och erik drog en fetdäck här hemma vid 1.

har vaknat flera gånger inatt och varit helt förvirrad, är nog fortfarande lite full nu när jag tänker efter. vid tio gick jag i alla fall upp och käkade och duschade innan jag åkte ner på stan och träffade maria. köpte ett par skor faktiskt, ett par platta sommarskor som jag inte ägt på flera år typ. soft att kunna ha nått mellanting mellan flipflops och converse.. nu har jag nyligen kommit hem också, gått igenom gårdagen lite med tetris.. fyllt i luckor och sånt åt varandra haha
senare idag ska jag träffa jossan, vi ska bla åka förbi farmors grav en sväng. man kanske borde inviga nya skorna och gå ut och plocka lite blommor till henne. till farmor alltså, inte till jossan haha.

vi får se hur det blir.
puss och kram

Kommentarer
Postat av: cuz

och du undrar varför jag inte vill hänga med dig...weeeeeeeell............... hihihihi waaaaaaaaaazaaaaaaaaaaaaap!

2010-05-27 @ 00:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0