tomorrow comes with one desire

hej hej hallå. precis trillat in här hemma och är verkligen (precis som jag trodde) helt slut. skulle helst av allt i hela världen vilja ta en dusch och sen krypa ner och gömma mig under täcket.. men vår dusch har bestämt sig för att sluta funka, joy. funderar på om man ska våldgästa någon av de okända grannarna man har här i huset som prompt aldrig visar sig and make som friends (låna duschen). försöker få tag på pappa också för att kolla om jag kan duscha där, imorgon om inte annat..

nu ska jag poppa en påse popcorn som jag kan tröstäta i min ensamhet. ja ni hörde rätt, tetris är ute och ränner som vanligt hohoo.
puss och hej, gummisnopp

här har ni mig och några godingar jag hittade där inne på dansgolvet.
som ni ser var jag "utklädd" dvs hade min älsklingstisha, bad-ass tjululu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0