Tjena. Nu sitter jag på spårvagnen ut mo...

Tjena. Nu sitter jag på spårvagnen ut mot hamnen för att förhoppningsvis få en liten kik på båten innan vi glider mot sthlm. Och så hoppas jag att vi stannar och käkar om inte alltför lång tid också, jag är hungrig som en varg :) skulle kunna upprepa tusentals gånger hur skönt det är att jag slapp ta snuskbuss hem, för att inte tala om att jag fick 4 timmar till med christoffer. Guld. Ska softa vidare med mr mraz i lurarna nu, det var länge sen nu faktiskt. Riktig sommarkille för mig, tänker mig en fet nygrillad köttbit, ett glas kallt mousserande vin medans man klipper solnedgången med sina vänner. Puss på sommarn då, hoppas den glider över till sverige på riktigt snart.


Kommentarer
Postat av: Moatoa

Puss på dig och puss på sommaren! Kul att du/ni kom :D



Vi måste hitta på nått några dar i sommar. Så är de ju bara!!!!

2010-05-18 @ 11:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0