this is what it feels like when i'm next to you

tjena mina små kex.
här är det lugna puckar ska jag meddela. både jag och tetris ramlade in i lägenheten vid sex-snåret och då började vi genast laga mat, wok med ris blev det dagen till ära. sen dess har vi bara snackat och softat loss, inte ens tvn har varit på faktiskt. trött som stryk är jag också, blir nog sängen inte alltför sent ikväll. jobb imorgon också, 10-17 på ikea. och på kvällen där gäller det ju att vara i toppform, premiär för snerikes sommarversion bryggan.

nej ni, nu ska jag försöka tvinga med mig tetris ut på en liten promenix. här inne kan man ju inte sitta och ruttna (få ångest över att man inte pluggar).
kyss


holding you is the safest place i know, no doubt about it
kissing you makes me wonder how i ever lived without it



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0