jag blir så rädd när jag tänker att det kunde varit han eller jag



jag är så trasig.
så trasig och otillräcklig.
jag vet inte ens hur jag ska göra för att hjälpa.

vad jag borde säga.. och vad som verkligen behöver bli sagt.
det är två helt skilda saker, och jag har inte svaret på något av dem.


livet tar hårt på mig nu.

jag är så trasig.
jag har både min mamma och min pappa kvar
både jonas och joakim
vad fan har jag att vara trasig för?

det här är bara ord,
och det kommer alltid bara att vara ord.
det finns ingenting mer att ge till en text, än ord.


Kommentarer
Postat av: cuz

el deppo!

2010-05-05 @ 09:44:50
Postat av: Lisfis

det är för dom, solen går upp <3

2010-05-05 @ 18:14:17
URL: http://ramlarihop.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0