take that look from off your face

tjena såhär på kvällskvisten. nu ska ni få er ett riktigt jävla bajsinlägg.
jag känner att veckan rullade på så jävla fort så nu ska jag börja med en snabb catch-up.
i söndagskväll gled jag hem från göteborg med pappa och min faster och farbror och blev avsläppt i sthlm, måndag dag spenderades med jocke och barnen och på kvällen blev det skiva för fulla muggar. på tisdagen var det plugg, plugg, plugg för att sen glida iväg och hämta tjejerna på dagis. på onsdagen blev det mer plugg, redovisning (sista bumslektionen, bara en inlämning kvar), glass med marre efter det och sen kom christoffer hit på kvällen. på torsdagen solade vi och sen hade jag min sista nk-lektion. sen solade vi lite mer innan vi grillade med petra och david. gick en sväng och kollade stand-up och sen gick jag och christoffer till tavernan och mös. på fredagen tog jag ledigt från jobbet för att vara med på mickes begravning. den var jobbig, men väldigt fin. på kvällen käkade vi sallad på bryggan och sen hamnade vi lite spontant på palermo (första gången jag var där) med victor, hagbarth och joel. sen var det lördag, idag. upp med tuppen för att följa med christoffer till tåget och sen glida hem och göra mig iordning för en heldags jobb på ikea. kom väl hem strax efter sju och väntade in tetris innan vi gled hem till farsan för grill. sen gled vi hem igen och mötte upp walle här utanför och nu har vi snackat loss som fan. nu är tetris och jobbar och walle har åkt hem. ganska skönt ändå att det är tidigt, imorgon är det heldagsjobb igen. sen får vi se om det hinns med en födelsedagsfika hos madde innan jag måste ta mig ner mot stockholm och hem till jocke. barnvakt på måndag, vilket är det mest krävande goset någonsin. på tisdag är det jobb på ikea 10-17 och sen sommarpremiär på snerikes bryggan på kvällen. onsdagen blir första helt lediga dagen på länge och då ska jag passa på att åka förbi farmors grav en liten stund. ska försöka hinna med en liten stanrunda också och hitta studentskor till marran. på torsdagen är det ikea 8-17 och sen sex and the city 2 på bio med sanna. fredag, ikea 9.50-17. lördag, ikea 10-18.30, förfest hos freddan på kvällen med utgång. ledig söndag men ska hem till mamma och rensa ur garderoben. sen middag där också, mors dag och allt. måndag bianca, tisdag ikea, onsdag ikea, torsdag ikea, fredag tar tjejerna studenten, lördag ikea, söndag ikea, måndag bianca. sen jävlar är det inge mer jävla skit på ett tag. den fredagen ska universitetsuppsatsen in bara, den ligger ju som ett tungt jävla täcke över hela skiten. det heter ju så fint att man ska känna att man lever. och jävlar i mig vad jag känner att jag lever. jag känner att jag lever för mig själv, för min egen skull, och den känslan är värd att dö för.
aa tjarrå, vi kan ju ses i mitten på juni eller nått.

i'm going to start a revolution from my bed
because you said the brains i had went to my head

take that look from off your face, because you ain't ever going to burn my heart out.

Kommentarer
Postat av: smaragden

hhahahahahhahaa SKÖNT inlägg!!!!

2010-05-23 @ 11:55:02
Postat av: cuz

nu börjar det likan nått..en 5-6st sånna här om dagen o jag lovar att vi blir nöjda =)

2010-05-23 @ 13:09:17
Postat av: Moa

Så galet upptagen tjej!!

men du kommer väl förbi på min mottagning? ;)



Du saknades idag vill jag lova!

2010-05-23 @ 21:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0