spring breeze

mmmmmm vilken härlig daaag! käkat negerboll, fått reda på att jag fått mvg både på genetikprovet jag gjorde förra veckan och på hela jävla kursen, mbop. sen har jag suttit vid ån med smaragden och käkat mjukglass och snackat skit. nu har jag gått hem för att hämta telefonen som legat på laddning och ska strax promenixa ner till café linné för att träffa projektgruppen. ikväll blir det bara chillerill, gå förbi lutis på vägen hem och köpa lite frukt och sånt att ha på tåget imorgon kanske.
tar nämligen 10.09 tåget mot göteborg imorgon, fan så underbart. mysa loss ända fram till söndag, då jag glider raka vägen hem till jocke och sen börjar arbetsveckan igen. känner hur det bara blir mer och mer nu, när fan tar det stopp egentligen? livet rullar på fortare och fortare, skolan avancerar som den alltid gör i slutet. nästa vecka har jag en en-timmes redovisning. och när helgen kommer är jag schemalagt på ikea. ahhhhhh helt sjukt skönt och spännande och seriöst.

min lilla pandaunge fyller år om exakt en vecka också, tjululu.



tomorrow
i'll be back in your arms tomorrow
i just got to get through today
but hey, what's one more day to wait?

Kommentarer
Postat av: cuz

congrats lillunge!!tack vare allt snack om dvärg dna...varseeegod!!

2010-05-12 @ 22:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0