someday i'm going to walk all over you

god morgon. här sitter jag och käkar frulle och tänkte langa ett inlägg innan jag ska börja göra mig iordning för dagen. fint väder idag också vilket gör mig otroligt glad :)
kl 10 ska jag träffa projektgruppen i engelska parken och jobba lite med presentationen som vi har imorgon. vid tre ska jag hämta tjejerna på dagis och sen kommer jag fullkomligt ramla raka vägen ner i sängen. är hur trött som helst.

gårdagen var rolig även om jag inte var i skick för en riktigt utgång. men det var kul att hela gänget var med och det är ju alltid kul att få dansa av sig all stress. fyra av fem toasters.

puss gullungar.
och grattis till hannah igår, grattis till lisa idag och grattis till madde på söndag.

haha någon kände för att satsa på utklädnad i alla fall

Kommentarer
Postat av: cuz

BLÅSARE!!du håller en BLÅSARE i handen!!! eeeeeeeeeewwwwwwwwwwwwww

2010-05-18 @ 12:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0