let's break it off tonight

yo yo yo, ibland har man jordens helvete på jobbet och man önskar att man någonsin slapp gå tillbaka. idag är inte en sådan dag. solen skiner, ungarna är ute och leker och jag spanar runt på nelly. hittar finfina grejer som jag ska beställa hem tillsammans med sanna. men får fan i mig inte shoppa loss alltför mycket nu, lite måste finnas kvar till hyra och göteborgsbiljetter.

om en kvart eller så kommer jag nog kunna börja rulla härifrån. hem och blanda mig en grogg och hoppa in i duschen. om en timme eller så börjar det väl rulla in lite folk för förkrök. ingen vila, who needs it? ikväll blir det snerikes och imorgon blir det plugg och tacos med morsan till middag. jävligt soft om jag får säga det själv.

kyss bro, peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0