it's the only life i know, to wear the streets of this town

god morgon. igår gled josie och jag runt lite, i en bil som inte gick att ratta haha nice. träningspass att svänga i korsningar och att parkera snyggt var inte ens att tala om.
ändå ganska soft att jag kan ta bilen till jobbet idag, kommer jag hem fortare ikväll också så jag hinner duscha och käka i lugn och ro innan jag ska glida hem till fredrika för lite förkrök.
jag har inte bestämt mig riktigt för hur jag ska göra ikväll, hänger nog inte med ut på krogen i alla fall.. sen får vi se om jag tänker dricka överhuvudtaget också. ni kan säkert gissa varför so im not even gonna bring it up.

puss då

hahaha kolla köttbulle-jonte!
Dagens frisyr: toffs
Dagens klädsel: mjukis
Dagens smink: maskara
Dagens planer: jobb, förfest
Dagens vill ha: fet sovmorgon
Dagens saknad: larven
Dagens tråkigaste: tröttheten
Dagens måste: fokusera
Dagens köp: kilklackar och sommarklänning (nattens köp)
Dagens kärlek: mamma
Dagens frukost: rostat bröd med skinka, juice
Dagens önskan: att uppsatsen skriver sig själv
Dagens låt: like toy soldiers - eminem
Dagens längtan: 11 juni

Kommentarer
Postat av: christoffer

saknar dig älskling <3

2010-05-30 @ 02:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0