it's not that wierd that i hate good byes

jonas - det är 11 dagar tills jag fyller år, 7 skoldagar. 5 av dom dagarna är det prov. MMMM kommer bli så lungt och skönt denna vecka..

och han går bara första året.. maria som går sista har så mycket att hon måste ta ledigt från jobbet.

 

jag försöker tänka till baka på hur jag hade det i slutet på gymnasiet, ett år sen nu. allt jag kommer ihåg är hur kul jag hade. jag vet om att det var mycket att göra, men jag kommer också ihåg förkänningarna. alla skivor, våren, en av livets största dagar inom räckhåll.

håll ut sötisar, snart är det sommar och om ni så behagar, aldig mer skola.


Kommentarer
Postat av: jonas

härligt! sommaren lockar verkligen. det gör john bauer också ;)

2010-05-03 @ 13:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0