i promise i'll try stop thinking of you constantly, and wishing i could wake up every morning next to you

god morgon. här sitter jag alldeles nyäten. har varit uppe i ungefär en halvtimme och aa.. det är väl frullen jag hunnit med so far. nu ska jag sätta igång och plugga igen. kl 13 är det prov så fram tills dess kommer jag vara nördigt uppslukad i nkböckerna.
efter nkn ska jag sticka och hämta tjejerna, precis som alla andra torsdagar. sen vet jag inte alls vad planen är med tanke på att josefine är jordens sämsta på att ringa tillbaka eller svara på sms, jordens sämsta.

imorgon är det ikea som gäller fram till kl 16 (vem vill mysa med mig på kvällen?) och på lördag är det blomsterlandet. så fort jag slutar blir det tåget mot jocke för att softa loss i huvudstaden fram till måndagkväll. då blir det nästan raka spåret in på förfesten. min första (och kanske sista) skiva för iår, så kan det gå.

tjarrå!


Kommentarer
Postat av: Moa

Kommer du inte på min skiva 17:e??

2010-05-06 @ 11:13:15
Postat av: frun

u're cutecutecute

2010-05-06 @ 19:44:14
URL: http://hallonegott.blogg.se/
Postat av: cuz

sämsta???pleeease efter 47mess innan kl slagit 10 så förtjänar du att hållas på sträckbänken mohahahaha håll mun!

2010-05-07 @ 11:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0