i am tonight

yoooo sitter och sippar cider hos pappa, har käkat här och nu börjar det väl snart bli dags att tänka på refrängen (haha) och dra sig hemåt. jobbade till 16.30 idag innan jag tog mig förbi mitt alldeles eget lilla sunshine för att hämta kläderna hon langat hem från nelly till mig (delad frakt=dubbel glädje). fick förövrigt precis ett samtal från gaga's konsert i sthlm. fyfan, avis är bara förnamnet.
är trött och mätt som en gris. imorrn blir det jobb igen och sen raka spåret till sthlm och jocke. uppsala på måndagkväll igen och fram till onsdag morgon, då blir det göteborg och sen har jag väl täckt de viktigaste delarna av sverige på bara ett par dagar. längtar rumpan av mig också kan jag meddela, men det är väl inte så konstigt. har man kirrat sveriges bästa pussare så är det klart att man vill utnyttja det.

nu ska jag se om det finns någon jävel som vill skjutsa hem mig, orkar fan inte ta bussen.

puss i ljumsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0