don't ever turn your back

tjululu.
om en timme sitter jag förhoppningsvis på pendeln igen, on my way back home. blir till att skynda in i duschen, kirra något snabbt att käka och sen droppar det väl in ett par stycken för förfest. ikväll blir det skiva på flurran, känner på mig att det kommer bli bra.

peace


natta, tack för snabbt svarat haha
josse, jag var in på hemsidan men hittade inget och så mailade jag dem. har du bråttom eller? lördagen as in 3e juli, as in jag jobbar till 18.30, as in du och farbanken får rocka själva.

Kommentarer
Postat av: Natalie

haha, någonting måste jag ju fördriva mina mornar med.. ;D

2010-05-10 @ 15:54:38
URL: http://visomarpita.blogg.se/
Postat av: cuz

driv inteeeeeeeeee!! skärp dig fan.. skit i jobbet en fucking dag dååååå. du kan få vakta mig, 75kr i timmen inkl reseersättning! sweeeet!

2010-05-10 @ 19:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0