do you really want to live forever?

kickade stocken igår lite spontant efter bion, med erik och franke och deras jobbarkompisar. hade jättekul men drog hem rätt tidigt. trött som en gnu och så skulle jag ju (obviously) upp tidigt idag.
nu blir det jobb på ikea 10-16 och efter det ska jag gå och hämta mina hemklickade nya grejer från nelly. efter det blir det käk hos pappa och sen får vi se om jag orkar mig på någon mer aktivitet. upp och jobba på blomsterlandet kl 10 på lördag.


sitter och dunkar min nya favvis (under) på repeat, det är nog tur att inte tetris är hemma haha ser sååå fram emot att rocka borlänge med josefine i sommar, jay z watch out hahaha

men ja, puss då :)

Kommentarer
Postat av: cuz

bra?bra!!allt bra??bra!!!

2010-05-07 @ 11:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0