det man slickar på äger man

hej sötisar. strosat runt lite på stan idag, blev nytt french för mig och ett par brallor till christoffer. och lunch, asfräsch sallad på någon uteservering. sen blev det en vända till systemet och sen raka vägen in i duschen. nu är klicken och någon till kompis här och förkrökar och snart kommer det hit några till, senare ikväll blir det krogen. får la se om göteborgs uteliv är något att hänga i julgranen. jag får väl rocka loss som vanligt, tror dock inte christoffers grabbar är några som vet hur man skakar rumpan lika ordentligt som mig men ..jag får väl leverera ändå.
hoppas uppsala har kvar sitt fina väder när jag kommer hem, jag orkar inte mer kyla nu, det är för fan maj. kom igen nu växthuseffekten, bättre kan du!
peace


Kommentarer
Postat av: Sanna

jag är hemma, ser ut som en dränkt katt. välkommen tillbaka till monsunregnet i helgen baby.

förresten.. läste jag julgran...? om man skulle börja tagga till kanske

2010-05-15 @ 02:33:31
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0