Blev plugg till ca 13 då jag sprang hem fö...

20100518952 (MMS)

Blev plugg till ca 13 då jag sprang hem för att lämna skolgrejer och hämta icakortet innan jag stack och handlade lite fort. Därefter blev det en snabbis in på subway på väg för att träffa sanna. Lunch vid ån och sen inköp av present till lisali. Nu är sanna på väg dit för att äta tårta och överlämna vår fina inslagning (notera mitt snygga m haha jag är som en liten unge) och jag ska åka och jobba. Ikväll blir det lugna gatan och imorgon blir det sovmorgon (sola, första gången jag kan ta mig tid till sånt) och sen skola från 14-18. Sen vid 8 kommer christoffer, tjululu. Nu kommer bussen mot jobbet, got to go. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0