Blev lite övertid idag så fick stressa h...

Blev lite övertid idag så fick stressa hem för att packa om väskan, nu sitter jag i alla fall på tåget påväg mot nästa jobb. Jag känner hur skolan blir mer och mer bortprioriterad och det är inte okej. Därför har jag tagit med mig datorn nu för att förhoppningsvis kunna plugga imorgon. Jag känner redan nu hur mycket roligare det kommer vara att leka robot med ossian. Precis pratat med sanna i telefonen också, fått senaste skvallret samt smidit hemliga planer :) jag gillar den där sanna. Nu är jag strax framme också så jag signar ut - slut.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag kan vara ganska bra att ha ibland. Men det kan du också min vän. Fruktansvärt bra

2010-05-08 @ 20:07:00
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0