Bilden är tagen på petras anteckningar frå...

20091128172 (MMS)

Bilden är tagen på petras anteckningar från la aug-sept 09, hoppas man kan läsa vad det står. Snacka om ett riktigt gammalt par, avslutar varandras meningar fo sho. Nu sitter jag i väsby och väntar på upptåget som går tjugo över. På pendeln hit stod en 50-60 årig man (kurd eller iranier, pratade persiska eller nått) och spottade en jävla massa gånger inne i pendeln. Ville bara gå fram och säga åt honom att dra och smutsa ner sitt eget hemland haha skoja bara, men ville gå fram och fråga varför han spottade inomhus, så ouppfostrat. Och jag låter så jävla bry nu men om jag spottade inomhus hade jag fått stryk av morsan, inga konstigheter. När jag kommer hem ska jag laga mig lite pyttipanna och kolla sex and the city tills frugan kommer hem vid åtta. Later dudes, puss och kram


Kommentarer
Postat av: frun

love us

2010-05-04 @ 01:26:32
URL: http://hallonegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0