you shook me all night long

gissa vad det blev för middag haha ris och .... CHICKENBITS. mums alltså. känns alldeles tomt och ensamt nu när tetris har åkt. skumt att jag inte kommer träffa henne på så här många dagar. förlåt, ska sluta tjata om tetris nu haha virre kom i alla fall hit lite och höll mig sällskap, spanade in mitt crib och hängde en stund. nu har han åkt och mina ögonlock håller som vanligt på att ramla ihop. snart blir det sängen alltså.. äh vem försöker jag lura? ligger såklart redan i sängen. och gaddarna är borstade och allting, ska bara get undressed och släcka lampan så är jag fit for fight.

avslutar med de orden tror jag. nu ska jag stänga av datorn.
<3 sov gott lovebirds, ska drömma söta drömmar om er inatt.


Kommentarer
Postat av: tetris

kommer hem snaaaart. tiden går för fort här nere..

2010-03-26 @ 20:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0