today might be the day that they're gonna throw it back to you

god morgon.

igår var det först jobb som gällde och efter det hämta ungarna på dagis nästan dirre. kom hem strax innan sju och gjorde ett lamt försök att plugga lite nk. orkade bara lite, men det är förståeligt med tanke på att jag gick upp 8 på morgonen för jobb och sen inte kom hem fören 11 timmar senare, lång dag minsann.

idag däremot ska jag plugga klart nu under förmiddagen. ta en dusch ska jag nog hinna med också innan jag går till skolan vid 1, har seminarium idag. sen blir det en kort mellanlandning här hemma med lite lunch kanske innan jag ska åka och hämta mysungarna idag igen.

ringa lite business calls vore det bra om jag hinner göra också, men jag är så lat med sånt där. jävligt synd att jag inte har ork att ta tag i sånt faktiskt. men det måste göras. imorgon har jag ingenting före kl 3 så då måste jag göra det i alla fall. nej nu ljög jag, jag jobbar imorgon innan bums-kursen. bajs.



aja, jag får hitta tid alltså..
la tortura med shakira och alejandro sanz på mtv nu, nice video.
kyss, ttyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0