steal your heart with ease

den här gången ber jag faktiskt om ursäkt för en helt stillastående blogg. har inte vågat kolla hur mycket statistiken har sjunkit och ärligt talat så struntar jag i vilket, skulle inte bytt ut de senaste dagarna mot en miljon läsare.
tänker förresten inte berätta så mycket om de senaste dagarna utom att jag har haft en kompis här, var och mötte honom på arlanda i onsdags och sen dess har vi bara softat. rock n roll.

vad har hänt i resten av världen?


ikväll blir det i alla fall bio. och imorgon ska jag nog på förfest hos nattapatta och sen utgång.
nice med helg, as usual.
puss


ps. stor fet jävla diss till coop forum i stenhagen som nästan ett halvår efter att jag sökte, efter en förjävla lång rekryteringsprocess med flera olika faser, nu mailar ut att jag inte fått jobbet. fan vad gulligt! speciellt efter att de vid flertalet tillfällen talat om att de kommer att ringa vare sig man blivit tillsatt tjänsten eller inte.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fy fan vad jag inte vill jobba där utan dig. Inte för att jag har fått det, men ändå.

Helvetes jävla skit vad allt spricker inför hösten nu

2010-03-05 @ 21:36:10
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0