there's a crack in everything, that's how the light gets in

tja. igår var jag trots sjukdom tvungen att ta mig ut till ikea för intervju för sommarvik. sen åkte jag hem och softade lite med tetris innan jag åkte hem till morsan och käkade. sen hem till matte för lite vänner och godis och sen hem för att sova. imorse var det bara att gå upp med tuppen för att jobba för ett eventföretag. trots att halsen spökade mer idag än igår var det bara att ta sig upp, svepa en kopp te och ett par alvedon för att försöka bota lite.

jobbet gick i vilket fall som helst kanon, var riktigt roligt. och väldigt roligt att det uppskattades så mycket att jag nu ska få jobba med dem imorgon också. missar alltså att kika på bandyfinalen som planen var (med petras presskort "man kommer in överallt och lite till", such a shame to miss egentligen men är inte bang på cashflow). och så är det ju faktiskt runt bandyfinalen vi ska husera så man kanske kan tjuvkika lite emellanåt.

sen har jag kommit på att jag har lite baht kvar som jag inte växlat tillbaka än (+ att martina fortfarande inte satt in de 200 sv kr hon är skyldig mig. snarast unga dam, i need it), så nu kanske man kan unna sig en tripp ner till göteborg snart :)


ikväll skulle fyra små fåglar (lisas hitte-på) ha mysig middag med catch up och sånt. men den ena lilla fågeln blev magsjuk och den andra lilla fågeln fick för sig att ligga var att prioritera ikväll så den tredje och fjärde lilla fågeln ställer såklart upp på utgång. bro-code nr 1, om det finns liggfaktor för någon ställer såklart hela laget upp, solklart. en för alla yao och alla för varann. låt inte problemen slå ner dig, så länge du lever låt kärleken leda din väg. vi har tabbar som smäller och vi backar våra vänner, bangar aldrig när det gäller. ojdå, blev en smidig liten övergång till lyrics. jacco <3 haha

så ikväll blir det utgång, ligan löser saluhallen.
SEE YOU THERE.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahahaha. Lätt dagens ros på er. Lätt

2010-03-20 @ 18:25:08
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0