i only wish you knew how this feeling scares me


hjärtat,
jag hatar när du är ledsen.

jag hatar att jag inte kan göra något.
jag hatar att jag inte kan ta bort det onda.
jag hatar att jag inte kan ändra på hur det är.

jag avskyr att jag vet exakt hur du känner,
men samtidigt inte alls.
jag avskyr att jag vet exakt hur fysiskt ont du har,
trots att skadan är psykisk.
jag avskyr att jag vet hur ångesten stryper dig,

men på några plan vet jag exakt vad du går igenom.
jag vet exakt hur ont det gör när bröstkorgen pressas ihop
samtidigt som den exploderar tusentals gånger
och jag vet exakt hur det känns när ångesten stryper.
jag vet exakt hur det känns när man har allt man kan önska,
när man vet om att man har det bättre än de flesta andra på den här jorden,
men ändå aldrig kan få tillbaka det enda som var viktigt.
aldrig kommer få tillbaka den enda som man varje dag önskar skulle göra just det,
komma tillbaka.
jag kan den känslan utan och innan.


hjärtat,
jag hatar när du är ledsen!


i'm here for you to use


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-03-19 @ 13:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0